Aktiivne eluviis ja põiepidamatus

Olenemata pidamatuse tüübist, saad sa jätkuvalt olla oma elu peremees, selleks on palju võimalusi.

Aktiivne eluviis põiepidamatusele vaatamata

Aktiivse eluviisi säilitamine

Kas õhtu veetmine väljas koos sõpradega, neljatunnine koosolek või korvpallimäng oma lastega muudavad sind murelikuks? Põiepidamatuse tõttu ei ole siiski mingit vajadust oma igapäevastest tegevustest loobuda.

Siin on paar nippi, mis aitavad sul olukorda kontrolli all hoida.

  • WC külastus enne kui kuskile lähed – põie tühjendamine enne plaanitud tegevust võib aidata sul end muretumalt tunda.
  • Teadmistes on jõud – tee juba ette kindlaks WC-de asukohad, siis saad oma liikumist paremini planeerida ja ära hoida stressirikkad otsingud viimasel minutil. Näiteks, kui lähed staadionile jalgpalli vaatama – vali kohad WC-de läheduses.
  • Joo piisavalt – ära vähenda tarbitava vedeliku kogust selleks, et vältida põiepidamatust. Vähene joomine põhjustab üksnes vedelikupuudust, mis omakorda muudab sinu olukorra ainult halvemaks. Teisisõnu, ära unusta piisavalt vedelikku tarbida.
  • Oluline on küll piisavalt juua, aga probleemi esilekutsujate, nagu tee, kohv ja alkohol, piiramisest on sulle ainult abi. Nende jookide tarbimise tulemusel toodab organism rohkem uriini.
  • Pinguta – vaagnapõhjalihaste harjutused on tuntud meetod, mis aitab põiepidamatuse puhul, seega tee neid harjutusi kindlasti regulaarselt. Ära unusta, et saad neid harjutusi teha nii kodus kui töö juures.
  • Abivahendid põiepidamatuse puhuks – selleks on olemas suurepäraseid tooteid. TENA Meni tooted on spetsiaalselt välja töötatud sobimaks sinu elustiiliga, tagades samas diskreetsuse, mugavuse ja kindlustunde. Tooted on erineva imavusega – kergetest pesukaitsetest ja sidemetest kuni suure imavusega aluspesuni – seega võid kindel olla, et leiad endale sobiva toote.
  • Need lihtsad soovitused võivad aidata tõsta sinu elukvaliteeti ning anda sulle enesekindlust oma igapäevaste tegevustega jätkamisel.

Sarnased artiklid

Pidamatus – sissejuhatus

Igal neljandal üle 40-aastasel mehel* esineb põiepidamatust, teisisõnu inkontinentsust. Parim viis lahenduse leidmiseks on teada saada, mis pidamatus on.

Vaagnapõhjalihaste harjutused

Kontrolli põie üle saab paremaks muuta õigete harjutuste abil. Vaagnapõhjalihaste harjutused, mida kutsutakse ka Kegeli harjutusteks, aitavad ära hoida, vähendada või toime tulla põiepidamatusega.