Teie asukoht näib olevat <country>

Asukohapõhise info saamiseks minge vastava riigi TENA veebilehele.

Võidelge leketega Kegeli harjutuste abil

Vaagnapõhjalihaste tugevdamine vähendab pidamatust.
Naine naerab piknikul, lapselaps süles

Midagi, mis tõesti aitab

Põit hoiavad paigal mitmed vaagnapõhja lihased. Kui need lihased töötavad korralikult, on kontroll uriini väljutamise üle teie käes. Kui lihased kaotavad oma tugevuse, võivad tekkida juhuslikud lekked. Seepärast on üks tähtsamaid asju pidamatuse ravis õppida ära, kuidas vaagnapõhjalihaseid tugevdada ja teha seda regulaarselt. See on uriinilekete vähendamisel kõige tõhusam. 

Nähtamatu treening

Vaagnapõhjalihaste treenimise ehk Kegeli harjutuste juures on hea see, et neid saab teha igal pool ja igal ajal ning keegi ei pane seda tähele. Koosolekul, bussipeatuses või õhtusöögil – lihtsalt pingutage, pingutage, pingutage. Kõige suurem töö on harjutuste tegemise meelespidamine.

Vaagnapõhjalihaste harjutused

Võidelge leketega, tehes vaagnapõhjalihaste pingutusharjutusi.

Kaks naist naudivad metsateel sörkjooksu

Elu stressinkontinentsiga

„Ma poleks iial arvanud, et põiepidamatus mind segama hakkab.“

Margaret
60

Õnnelik küps naine paneb linnas jalgrataste kõrval seistes kiivrit pähe

Nipid ja nõuanded

Pidamatus ei tohi elu üle valitseda – otsige teavet ja haarake ohjad enda kätte.

Kaks jalgratastega naist istuvad murul ja puhkavad päikese käes

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.