Vaagnapõhjalihaste harjutused

Vaagnapõhjalihaste harjutused (PFME) koosnevad vaagnapõhjalihaste kokkutõmbamisest ja lõdvestamisest, mis parandab põie pidavust ja kusiti sulgumisrõhku. Vaagnapõhja harjutused on kõige tulemuslikumad stressinkontinentsi ja segatüüpi inkontinentsi puhul, kuid neist võib abi olla ka sundinkontinentsi all kannatajatele.

Suunamine füsioterapeudi juurde on kõige tõhusam viis tagada, et harjutusi tehakse õigesti ja neist saadav kasu on maksimaalne. Nende harjutuste regulaarne tegemine aitab inkontinentsi vältida ja ravida nii naistel kui ka meestel, eriti aga raseduse ajal esinevat inkontinentsi.

Seotud sõnad

Veel teavet

  • Olete naine? Külastage naiste vaagnapõhja harjutuste kohta teabe saamiseks meie harjutuste jaotist: Harjutused
  • Olete mees? Külastage meeste vaagnapõhja harjutuste kohta teabe saamiseks meie harjutuste jaotist: Harjutused
  • Olete rase või sünnitasite hiljuti? Külastage spetsiaalselt teie jaoks mõeldud jaotist: Rasedus ja noored emad